instagram
EduPage
blog
blog
Facebook
High School

Gymnázium Heřmánek Praha - MONTESSORI KŘESŤANSKÉ GYMNÁZIUM

Maturita je jen zastávka na vlastní cestě k dospělosti

Tvořivost, samostatnost a zodpovědnost vzniká v bezpečném prostředí respektu a úcty

GYMNÁZIUM

PRAHA 8

PREZENČNÍ VÝUKA

Informace o běžném denním studiu na čtyřletém gymnáziu. Prosím přejděte na více

Více

GYMNÁZIUM

ONLINE

Gymnázium online

........ Prosím přejděte na více

Více

PEGAGOGICKÉ LYCEUM

PEGAGOGICKÉ LYCEUM

Informace o běžném denním studiu na čtyřletém gymnáziu. Prosím přejděte na více

Více

ŠKOLNÍ

PROJEKTY

ŠKOLNÍ PROJEKTY

Vše o akcích a projektech školy. Prosím přejděte na více

Více

O

ŠKOLE

ŠKOLY HEŘMÁNEK

Čtyřleté gymnázium Heřmánek je soukromé gymnázium, které navazuje na postupy a práci základní školy Heřmánek.

Více

Jak školu vidí studenti?

   

Učitelé se nechovají k žákům, jak na jiných školách. Když jsem měl na jiné škole nedostatky tak se mě na osmiletém gymnáziu snažili znemožnit, hodně se upozorňovalo na chyby. Chyba bylo jako něco špatného. Tady je to tak, že chybami se člověk posouvá ke správnému výsleku. Tady se Vám sanží pomoci. Průvodci jsou tu vstřícný a snaží se Vám taky pomoci. Výhoda jsou také dvohodinovky, víc toho stihneme, místo osmi předmětů máme čtyři. Rozdíl je v tom, že víc si toho pomatuji a není takový nával učení. Nemusím se učit osm předmětů. Vyučování je delší, ale nemám co vytknout. (student, který přestoupil z osmiletého gymnázia do druhého ročníku)

Je tu supr kolektiv, ve staré třídě jsme byli rozdělené na skupinky třeba chytrý a méně chytrý a tady se celý třída baví spolu, nenechají někoho odděleného a každý se baví s každým. Nic bych nekritizoval, nic mě nenapadá. 

Pro mne je kolektiv v pohodě, líbí se mi, že když se vyskytně problém, tak ho vyřešíme (studentka 1. ročník gymnázia z Montessori škola).

Bonus je, že se nezačíná v 8. A plus je hodně akcí a divadel. Plus je kulturní rozvoj, že chodíme pořád někam, to je za. mě dobré. (student druhého ročníku). 

Fokusion - volná práce - většinu učení a přípravy stihnu na Focusionu. Když vidíte, že všichni si dělají projekty a samostatnou práci tak je to dobrý. je také dobrý, když poránu přijdu a nevyvalý se na mně učivo,ale mohu se rozhodnout si dělat svoje. 

Agora, společná shromáždění je dobré, že se všihchi sejdou a může se to říct všem, za týden je to v pohodě. (student 2. ročník)

Jako asistent ve škole pracuji 6 let. Mám důvěru vedení, že když mám na starosti žáka, tak si mohu rozhodnout, co mám dělat. 

Na škole mě mile překvapilo všechno, moje očekávání je šerm - způsob výuky a kordy jsou realitiské a atomosférické. Přístup učitelů mě překvapil, protože si připadám jako člověk. A Feurenstarionov instrumetnální obohacování  je skvělé, protože můžu díky tomu pozorovat svoje procesy, co to ve mě vyvolává, když se zaměřím na svoje nitro. (student 1. ročníku)